שלום, אני שוכרת דירת קרקע בנחלאות ולאחרונה התחילו אנשים שאינם בעלי הבית שלי לבנות דירה חדשה מתחת לבית שבו אני גרה. זה לא חוקי נכון? אתה יודע מה אפשר לעשות בקשר לזה? תודה גילי
שלום רב גילי
לצערי הפרטים שציינת אינם מספקים על מנת שנשיב בצורה נרחבת, על כן ניתן לפנות אלינו בפרטי עם פרטים נוספים ונשמח לעזור.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב צריך לבחון כלל נתוני המקרה לרבות הטופוגרפיה והבניה המתבקשת. בעקרון יש להמנע מלגרום סיכון ואו מפגע לשכן. קיימות גישות מעט שונות בין ועדות תכנון ובניה שונות. מציע להגיע לועדה הרלוונטית ולברר ה...
המשך תשובה