ערב טוב. אני גרה בבנין 8 קומות בקומה שניה. סגרתי את מסתור כביסה. לא ידעתי שאני צריכה לקבל אישור על כך. עבודה נעשתה. בא פקח מעיריה ואמר שזה לא חוקי. בבנין הזה עשו זאת עוד שני דיירים. מה אני צריכה לעשות עכשיו, כדי לא לקבל צן הריסה. תודה רבה.
אינה שלום,
כל שינוי בחזית בניין נדרשת להיתר. הואיל ולא ניתן היתר הרי שיש לפעול באחת משתי החלופות.
1. להוציא היתר על המצב החלדש.
2. להרוס את התוספת שלא בהיתר.
עו"ד מורן גור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
נורית שלום רב מעבר לעניין התכנוני עולה גם סוגייה קניינית באשר על פניו מדובר בשטח רכוש המשותף לכלל בעלי הדירות. משכך בכל מקרה שאין הסכמה גורפת של הדיירים לפי החוק ואו אישור בתקנון הבניין, אין לאשר זא...
המשך תשובה