השכן מעליי קיבל היתר בנייה שבו הוא יוכל לבנות 2 עמודים בגינה שלי מתחת. חשוב לציין שהגינה היא לא בטאבו שלי אלא היא בשימוש הבלעדי שלי מאז שנים. איך אפשר למנוע בניית העמודים? אשמח לתשובה בהקדם.
יש להוציא צו מניעה זמני עד לבירור העניין ככל שאתה טוען לבעלות מכוח חזקה ושנים. הרינו עומדים לרשותך טלפונית.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דני שלום רב צריך לבחון המסמכים והתוכניות ובמה בדיוק מדובר. לעיתים ניתן לאסור הדבר כגון בעילה של מטרד ואו שימוש חורג וכיוב` ולעיתים לא. תלוי במקרה. אתה יכול לשלוח לי עוד חומר לבדיקה בברכה אמיר לנט...
המשך תשובה