בעקבות בנייה לא חוקית שגורמת לנזקים לדירות הבית הסמוך מבוקש צו הריסה. האם בקשה דחופה כזאת היא תביעה העומדת בזכות עצמה בשלום ?
שלום רב.
בניה לא חוקית היא בניה שלא עומדת בתכניות מתאר מאושרות ו\או שחורגת מהיתר בניה מאושר. ככל וזה המצב יש לפנות לפיקוח על הבניה באותה עירייה רלוונטית.
ככל וחלילה העירייה נותנת יד לאותה פעילות יש להגיש עתירה מנהלית עקב התנהלות מנהלית לא תקינה של העירייה.
בהצלחה
מורן גור עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אליקו שלום רב צריך לבחון כלל נתוני המקרה. יצוין כי בעקרון קיימת אפשרות לתבוע גם פיצוי. יש לבחון את ניסוחו של כתב התביעה, ובמיוחד פירוט הסעדים שנתבעו, האם נתבע פיצוי וכיצד חושב, האם נתבקש פיצול סעד...
המשך תשובה