שלום, אבקש לברר האם בגין קרוי פרגולה והגשת בקשה להיתר בגין הקרוי נכון לדרוש ממני היטל ביוב כשם שדורשים עבור תוספת בניה "רגילה". תודה.
שלום רב איתמר, מאחר ומדובר בקירוי פרגולה שלכאורה השטח המקורה נכלל במניין שטחים תבעיים הרי שיש לראות בסגירה זו כתוספת בניה לכל דבר ועניין.
יחד עם זאת אני סבור שיש מקום לפטור אותך מתשלום זה באופן יצירתי.
הריני זמין בטלפון לעיל.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אושר שלום רב, צריך לבחון המקרה. בגדול, ערר- זה לועדת ערר מחוזית. תביעה וצו מניעה- זה למפקח על המקרקעין. ישנם מקרים המתאימים לתקיפה בערר לוועדת ערר וכאלה שבתביעה למפקח על המקרקעין וישנם שלשניהם במקביל...
המשך תשובה