שלום, אני מעונינת לבנות חדר שמש בבניה קלה על מרפסת הפנטהאוז שלי. האם אני זקוקה להיתר על פי החוק החדש שיצא בתשעד? תודה
שלום רב סיגל,
תיקון 101 לחוק מאפשר מתן הודעה במקום צורך בבקשה להיתר.
יש לבחון נקודתית את בקשתך ואת המידות ולאחר מיכן להגיש הודעה מסודרת.
לייעוץ משפטי מקיף אני ממליץ שתפני אליי לנייד ומשם נשמח לעזור לך.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
היי מרים, תצהיר אחד (טופס 2 לתקנות) בו מציינים בין היתר הסעיפים שבידיעה אישית ואלו שלמיטב הידיעה והאמונה והמקור לכך. מקום מושבו של ביהמ"ש מן הסתם ידוע לך, הרי שם את מגישה. מספר הליך העתירה מתקבל בהג...
המשך תשובה