שלום רב האם צריך היתר לבניית מסתור או שזה "עבודה מצומצמת" ? קיבלתי צו הריסה מנהלי על בניית המסתור (עשוי ממסגרת אלומיניום ופלסטיק פי וי סי) מה לעשות ? דחוף !!! בתודה
צור שלום.
היתר למסתור נדרש ככל שיש באמור כדי לשנות את חזות הבית המשותף הקבוע בהיתר קודם.
יחד עם זאת יש לבחון כל מקרה לגופו על פי תקנות מרחביות.
אנחנו זמינים טלפונית!
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אליעזר שלום רב יש לבחון כלל נתוני המקרה לרבות התכנוניים והקנייניים מיקום סוג וייעוד הנכס ועוד. בברכה אמיר לנטון עו"ד מנהל פורום תכנון ובניה...
המשך תשובה