אני מתגורר באזור (מועצה אזורית גזר) ברשותי מחסן 30 מטר בגינה, נבנה בהיתר ! לפני כמה ימים הגיע אלי פקח וביקש לראות את המחסן בטענה של הפיכת מחסן בהיתר למגורים., בתוך המחסן יש מיטה מקרר ארון שרותים ומקלחת, אך בפועל מחסן זה ריק ולא מתגורר בו אף אחד. הפקח אמר לי שאני נדרש לפרק שרותים מקלחת כיור, לנתק מהחשמל את המחסן. שאלות : האם אפשר לבקש מהמועצה לאשר באופן חריג מחסן שהוסב למגורים ? האם המחסן חייב להיות מנותק גם מתשתית חשמל ? (אחרת איך היה אור במחסן ? האם יש דרך כזאת או אחרת למנוע את הריסת השירותים מקלחת והכיור ? האם אני זקוק לסיוע משפטי או שניתן לגשת לבד
שלום רב.
קיימות דרכים לשנות את המחסן ולהכשירו.
נא צור קשר בפרטי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אושר שלום רב, צריך לבחון המקרה. בגדול, ערר- זה לועדת ערר מחוזית. תביעה וצו מניעה- זה למפקח על המקרקעין. ישנם מקרים המתאימים לתקיפה בערר לוועדת ערר וכאלה שבתביעה למפקח על המקרקעין וישנם שלשניהם במקביל...
המשך תשובה