שלום, בחלקה שצמודה לחלקה נוספת בנוי דו משפחתי על שתי החלקות יחד. המבנה מאוד ישן ולא צריכה להיות בעיה לבנות חדש במקומו מבחינת העירייה. אם ארצה לקבל אישורים להרוס את המבנה ולבנות מבנה חדש במקומו, עד כמה יכול השכן לעקב אותי על פי החוק? האם אנחנו חייבים לבנות ביחד? ככל הנראה לא ניתן יהיה לפרק את הבית על החלקה האחת ללא לפגוע חלק הבית שבנוי על החלקה השנייה. תודה
אין הכרח לבנות במשותף.
אני עומד לרשותך טלפונית.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אבי שלום רב, יש לבחון כלל נתוני המקרה לעומקם. בין היתר זהות מדויקת של בעלי הקרקע, מהות הזכויות בקרקע והתנאים החלים במקום, ייעוד המקרקעין, תכניות בנין עיר החלות וכו` בכל אופן ברור מהשאלה שגם נוצר מ...
המשך תשובה