השכנים קיבלו אישור לבנות ממד 45 ס"ם מהגדר מול הסלון שלי. דבר זה בניגוד למכתב ששלחתי. לא קיבלתי זימון לועדה מקומית...הגיע באיחור..במחוזי דחו את טענותי. לדעתי יש מיקום אלטרנטיבי במקום אחר. מה אני יכול לעשות בנדון?
נא צור קשר עם משרדנו וננחה אותך כיצד לפועל במישור זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שרה שלום רב, יש לבחון כלל נתוני המקרה והבניה. מכל מקום במקרה רגיל באם מדובר בבניה בלא שמעורב גם תשלום כלשהו בגין הזכויות, אזי לא צפוי חיוב במס שבח ואו רכישה. אפשרי היטל השבחה לוועדה המקומית לתכנון ו...
המשך תשובה