אני מעוניין לבנות לי דירה בחצר ששייך לאבי בקומה אחרונה שזה בעצם גג של הבניין ויש לי אישור ממנו לבנות ושזה יהיה בבעלותי - לקנות ממנו אני מעוניין לדעת מה כל הפרוצדורה בעניין הזה, תודה
הפרוצדורה תלויה במוסד התכנון ובתבע הרלוונטית.
נשמח לעזור לאחר קבלת פרטים נוספים .
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דני שלום רב יש לבחון כלל נתוני המקרה והבניה המבוקשת ותשובת העיריה. על פניו אכן החלק מהתקנון שהבאת בשאלתך תומך בעמדתך ואף לא היית צריך חתימות השכנים. לא ברור האם ניתנה החלטת העיריה באופן רשמי כהחלטת ו...
המשך תשובה