יש לי חניה מקורה 40 מטר מרובע ,הבית פרטי שייך למנהל.,בגלל מחירי הדיור הילדים חזרו לגור איתנו לכן אני רוצה להסב את החניה למגורים,להוסיף מטבח וחדר אמבטיה ושירותים בחניה,האם חוקי? אם לא אז האם אפשר להפוך את החניה המקורה הזו לשטח עיקרי? לבית יש עוד הרבה אחוזי בניה לא מנוצלים ,הבעיה היא שהחניה היא בקו 0 מהכביש ואין לה קו בניין של 5 מטר כנדרש בהגדרה של שטח עיקרי.
האמור אסור, אלא אם נתבקשה בקשה להיתר התואמת תב"ע ו/או ניתן לבקשה ו/או השימוש היתר לשימוש חורג מהתב"ע.
הנך מוזמן ליצור קשר למשרדנו, ליווי והסבר מעמיקים.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לביא שלום רב צריך לבחון כלל הנתונים. לעיין במסמכים לרבות אלו שחתם השכן השתתפות בהוצאות גרמושקא ועוד וכן לבחון המצב שהיה במקום בעבר והוראות והנחיות הועדה המקומית לתכנון ובניה הרלוונטית ועוד. ככל שחב א...
המשך תשובה