שלום, מה קורה אם הוחלט בבנין על הרחבת מרפסות וקיימות בבנין דירות גן שהרחבת מרפסת לא רלוונטית עבורם
לעניות דעתי, הואיל וקיימת הוראה שתותרנה בניית מרפסות בשטח כולל של עד 14 מ"ר לדירה ובממוצע של 12 מ"ר הרי שהואיל ודירות הגן לא מקבלות מרפסות, ניתן יהיה לפנות למפקח על הבתים המשותפים בדרישה לתשלומי איזון שבפועל אלמלא היות דירת הגן הרי שלא ניתן היה לחלק את השטח במספר רב יותר של דירות שמקנה עוד שטח.
אשמח להרחיב טלפונית.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
נורית שלום רב מעבר לעניין התכנוני עולה גם סוגייה קניינית באשר על פניו מדובר בשטח רכוש המשותף לכלל בעלי הדירות. משכך בכל מקרה שאין הסכמה גורפת של הדיירים לפי החוק ואו אישור בתקנון הבניין, אין לאשר זא...
המשך תשובה