שלום, מה קורה אם הוחלט בבנין על הרחבת מרפסות וקיימות בבנין דירות גן שהרחבת מרפסת לא רלוונטית עבורם
לעניות דעתי, הואיל וקיימת הוראה שתותרנה בניית מרפסות בשטח כולל של עד 14 מ"ר לדירה ובממוצע של 12 מ"ר הרי שהואיל ודירות הגן לא מקבלות מרפסות, ניתן יהיה לפנות למפקח על הבתים המשותפים בדרישה לתשלומי איזון שבפועל אלמלא היות דירת הגן הרי שלא ניתן היה לחלק את השטח במספר רב יותר של דירות שמקנה עוד שטח.
אשמח להרחיב טלפונית.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אליקו שלום רב צריך לבחון כלל נתוני המקרה. יצוין כי בעקרון קיימת אפשרות לתבוע גם פיצוי. יש לבחון את ניסוחו של כתב התביעה, ובמיוחד פירוט הסעדים שנתבעו, האם נתבע פיצוי וכיצד חושב, האם נתבקש פיצול סעד...
המשך תשובה