בפסק דין לא צויין מי אחראי להרוס את המבנה. נרשם רק שהמבנה יהרס. האם ניתן לטעון אחרי 6 שנים שמוגש כתב אישום על הפרת צו, שכלל לא הובן שהדיירים צריכים להרוס
הדר שלום רב,
אני ממליץ לך לשלוח אליי את פסק הדין בטרם פעולה.
אדאג לנתח אותו ולומר לך מה מצבכם המשפטי.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
איתי שלום רב יש לבחון את כלל נתוני המקרה ופרטיו, לרבות היתר הבניה טאבו וכו`. על פניו אתה יכול לפנות לוועדה אך לעתים היא אינה מתערבת ואו פועלת בעצלתיים ובינתיים עלולים להיגרם לך נזקים נוספים כגון חדי...
המשך תשובה