אני נמצא בתהליך להוצאת היתר בניה, כבר הייתה החלטת ועדה לאשר את הרחבת הבניה אבל עדיין לא התקבל ההיתר בפועל. השאלה שלי, אם עכשיו אני רוצה למכור את הדירה, האם אצטרך כבר לשלם היטל השבחה.
האמור תלוי אם פרסמת הקלות או לאו.
ככל שלא פרסמת הקלות בכל מקרה תשלם היטל במועד המכירה.
ככל שפרסמת הקלות וטרם קיבלת היתר הרי שיש הלכה חדשה שהגדירה את התשלום במתן ההיתר למרות שהמועד הקובע הוא יום אישור ההקלה.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
היי מרים, תצהיר אחד (טופס 2 לתקנות) בו מציינים בין היתר הסעיפים שבידיעה אישית ואלו שלמיטב הידיעה והאמונה והמקור לכך. מקום מושבו של ביהמ"ש מן הסתם ידוע לך, הרי שם את מגישה. מספר הליך העתירה מתקבל בהג...
המשך תשובה