הבית בו אני גרה הינו ישן ביותר (בתי רכבת), כל הבניינים באיזור קיבלו בזמנו אישור והיתרי בנייה ונוספו להם עוד חדרים (בנייה לגובה) דרך שיקום שכונות. כיצד אני יכולה גם כן לקבל אישור בנייה והיתרי בנייה ולמי אני פונה אדריכל, ארכיטקט? תודה
את מוזמנת ליצור קשר עם עורך דין לתכנון ובניה שיקדם עבורך את הבקשה לרבות ניהול צוות הפעולה של מהנדס מודד, אדריכל וכיוצ"ב.
הריני עומד לרשותך.
בברכה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לאה שלום רב, צריך לבחון מהות התיקונים. קיימת שונות מסויימת בין ועדות תכנון ובניה שונות לעניין זה. לרוב וככל שהתיקונים מינורים, לא דורשים חתימות מחדש. יש לבדוק מול הועדה הרלוונטית בהצלחה, אמיר לנט...
המשך תשובה