שלום, האם לחתימת דיירים בבית משותף על בקשה להיתר בניה ברכוש משותף יש היבטי מיסוי, כאשר לא ההסכמה איננה בתמורה.
חתימה על היתר בניה כמוה כהסכמה לממש בניה, קרי החלק האופרטיבי שבתכנית שמקים בין השאר חבות בהיטל השבחה.
כל מקרה ייבחן לגופו.
אתם מוזמנים לפנות אליי בפרטי.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
איתי שלום רב יש לבחון את כלל נתוני המקרה ופרטיו, לרבות היתר הבניה טאבו וכו`. על פניו אתה יכול לפנות לוועדה אך לעתים היא אינה מתערבת ואו פועלת בעצלתיים ובינתיים עלולים להיגרם לך נזקים נוספים כגון חדי...
המשך תשובה