שלום מורן, במסגרת היתר הבניה נדרשת להחתים על טופס את ה"אחראי לביצוע השלד". מי חותם על הטופס הזה? הקבלן? הפיקוח? האם נדרש דווקא להיות מהנדס או שיכול לחתום הנדסאי או אפילו מנהל עבודה מוסמך? תודה מראש על התשובות.
אתה מוזמן לעיין בתקנות התכנון והבניה בקשה להיתר, בנוסף מגיש הבקשה יהיה אדריכל ו/או מהנדס.
לפרטים נוספים בהתאם להיקף העבודה.
אתה מוזמן ליצור קשר טלפוני.
בהצלחה.
עו"ד מורן גור
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שי שלום רב, על פניו גם משרדך זכאי למרפסת ואף בגודל מלא ככל יתר הדירות, בין היתר לשם שמירת חזות אחידה לבניין ולאור שלכאורה אין גריעה מזכויות יתר בעלי הדירות למרפסות בגודל מלא. לשם השלמת התשובה, לרבות...
המשך תשובה