קבלתי היתר לבנית מבנה רגיל (בניה קונבנציונאלית) אך בגלל אילוצים כלכליים בניתי את המבנה בניה טרומית מחומרים קלים . המבנה הטרומי שונה במקצת מהתוכניות של המבנה הקונבנציונאלי ולכן כנראה המועצה המקומית זימנה אותי לברור בנושא לפני ועדת התכנון והבניה . איך עליי לפעול לפני שאני מגיע לוועדה ומה השלבים שאני צריך לעשות ע"מ לקבל אישור על הבניה הטרומית. תודה
רענן שלום רב,
ככל והבניה הטרומית המבוקשת שונה ולו במקצת מהבקשה להיתר שאושרה יש להגיש בקשה לתיקונים מינוריים לבקשה שאושרה.
הריני זמין לכל שאלת הבהרה בנדון וקיום פגישה.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דן שלום רב חסרים נתונים בשאלה בין היתר מה הוגדר בהסכמי קבוצת הרכישה התב"ע וההיתר ככל שהוצא. גם לא ברור מהשאלה "מוכרת" לצורך מה? אתה יכול לפנות אלינו לפרט ונשיבך בברכה אמיר לנטון עו"ד מנהל פורום...
המשך תשובה