שלום, אני נאשם בשימוש חורג במחסן חקלאי אשר נבנה בהיתר. אני לא בעל המשק ובשנתיים האחרונות אספתי חומר בנושא ורשמתי לעצמי מספר נושאים בהם אני יכול להשתמש להגנתי. לדוגמא: אשם תורם של הגורמים הרלוונטים במדינה כגון: לשכת התכנון ומחלקת האכיפה אשר לא מציבים שלטים במושבים ששימוש לא חקלאי במחסנים הוא לא חוקי ומהווה עבירה פלילית. כמו כן הם לא מונעים פרסום מחסנים חקלאיים להשכרה למרות שזה לא חוקי למרות שכאשר הם רצו למנוע פרסום מודעות לא חוקיות לשירותי מין בעיתון הם ידעו לתקן חוק אשר אוסר פירסום מודעות מין . כתוצאה מהמחדל שלהם נקלעים בעלי עסקים נורמטיביים ותמימים למצב בו הם בנו את העסק על קרעי תרנגולת. האם יש אפשרות לחדד את הנושא הזה על מנת שהוא יהיה יותר אפקטיבי? תודה, אורי
אורי שלום רב,
הנושא נדרש לשיחה טלפונית ואולי אף לפגישה.
הריני עומד לרשותך טלפונית.
בברכה,
עו"ד מורן גור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב צריך לבחון כלל נתוני המקרה לרבות הטופוגרפיה והבניה המתבקשת. בעקרון יש להמנע מלגרום סיכון ואו מפגע לשכן. קיימות גישות מעט שונות בין ועדות תכנון ובניה שונות. מציע להגיע לועדה הרלוונטית ולברר ה...
המשך תשובה