שלום רב השכנים שלי קיבלו היתר לבניית מדרגות והיו צריכם לבנות גדר על פי ההיתר יש לציין כי את הגדר הרסו כדי לבנות את הגדר הם לא בנו את הגדר והעירייה לא אכפה עליהם את הכתוב בהיתר גם אחרי ועדת ערער וגם אחרי מכתבים רבים ששלחתי אליהם בנתיים השכנים מכרו את הדירהוהחצר שלי נשארה פרוצה. השאלה שלי אם אני יכול לתבוע אותם בתביעות קטנות ואם יש לך תקדים לדבר כזה תודה אלי
אלי שלום.
פנייתך מורכבת.
אי לכך הינך מוזמן ליצור קשר למשרדנו לאלתר ונשמח לעזור לך.
בברכה,
עו"ד מורן גור מנהל פורום תכנון ובניה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אושר שלום רב, צריך לבחון המקרה. בגדול, ערר- זה לועדת ערר מחוזית. תביעה וצו מניעה- זה למפקח על המקרקעין. ישנם מקרים המתאימים לתקיפה בערר לוועדת ערר וכאלה שבתביעה למפקח על המקרקעין וישנם שלשניהם במקביל...
המשך תשובה