האם ניתן לכפות על דיירים שיפוץ שעלותו חצי מיליון שקל ? כאשר ליקווים שמצאה העיריה יכולים להיות מתוקנים ב 50-80 אלף שח לערך כן יש רוב של 75% אך השאלה האם צריך רוב של 100% ? בנוסף 30 שנה בבנין שילמו שווה בשווה וכעת הדיירים החליטו שהתשלום על פי גודל דירה יש כאן ממש חוסר תום לב אני למשל צריך לשלם 50000 ש"ח כי זה מה שרשום בטאבו (יש לי מרפסת + מחסן ) ודיירים אחרים 27000 ש"ח החוק אגב אומר "שטח רצפת דירתו " + "ללא גזוזטראות " (מרפסות) למה האגודה לתרבות הדיור טוענת שזה על פי טאבו ?
הפסיקה מגדירה אבני דרך ברורות בנושא. ממליץ לך ליצור קשר טלפוני ונפרט.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום שלום רב צריך לבחון השיפוץ המבוקש בדיוק. בגדול ככל שמדובר בבית ישן ובשינויים פנימיים בלבד בלא שינוי ברכוש משותף, לרבות צנרת משותפת, אזי אין אכיפה, אך במקביל יש לבצע העבודות באופן שימנע מפגעים ומט...
המשך תשובה