שלום שמי דרור אני לפני תחילת בנייה של בית ורוצה לעשות מרפסת תלוייה בגובה של 4 מטר מעל הקרקע (זה יוצא במפלס השני) אבל מעבר לגבול בנייה (לא מעבר לגבולות המגרש) המרפסת לא תקורה ועם מעקה.
שלום רב דרור.
תותר התקנת מרפסת שמש בחריגה מקונטור הבניין.
תקנות התכנון והבניה לצד הוראת השעה מעודדות תוספת מרפסות מסוג זה.
לפרטים נוספים ועזרה בהכשרת האמור.
בהצלחה
עו״ד מורן גור
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דני שלום רב יש לבחון כלל נתוני המקרה והבניה המבוקשת ותשובת העיריה. על פניו אכן החלק מהתקנון שהבאת בשאלתך תומך בעמדתך ואף לא היית צריך חתימות השכנים. לא ברור האם ניתנה החלטת העיריה באופן רשמי כהחלטת ו...
המשך תשובה