האם עלינו לבקש היתר בניה בדיעבד, כיוון שהחומה כבר נבנתה ולא ידעתי על עיניין שיש לבקש היתרי בניה. כמה יעלה היתר בניה וכן כנראה גם תוכניות, אישורים וכד' מהעיריה?
שלום רב, תיקון 101 לחוק פוטר בקרים מסוימים בקשה להיתר בניה.
נא צור קשר בפרטי ולאחר קבלת פרטים נוספים אוכל לייעץ לך.
בהצלחה
מורן גור, עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שי שלום רב, על פניו גם משרדך זכאי למרפסת ואף בגודל מלא ככל יתר הדירות, בין היתר לשם שמירת חזות אחידה לבניין ולאור שלכאורה אין גריעה מזכויות יתר בעלי הדירות למרפסות בגודל מלא. לשם השלמת התשובה, לרבות...
המשך תשובה