שלום רב בניתי בזמנו בית , על מחצית חלקה בהסדר דו משפחתי. בעל הזכויות השני בחלקה, בנה את הדו שלו( קיר משותף) לפני כשש שנים. כיום , בעת איתור נזילות בקיר המשותף הוברר לי שבעת הבניה, השכן פגע מהותית בקיר הבית שלי( הקיר המשותף), קדח לתוכו ואף קשר את היציקות לקיר ביתי- ללא אישור ואו הסכמתי. 1. האם עדיין ניתן לתבוע על העבירות הללו, למרות הזמן שחלף? 2. האם תוכל להמליץ על מומחה שיעריך את שווי הנזק שנגרם לי, עקב השימוש הבלתי הולם שעשה בקיר ביתי? בברכה
שלום רב,
בהחלט שאשמח להמליץ ולעמוד לרשותך טלפונית.
הריני זמין.
בברכה.
מורן גור, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דנה שלום רב קשה להבין מהשאלה מה הבניה המתבקשת, ומי פונה למפקחת (המתנגד או היזם?). על פניו יש ליזם כאן בעיה אך יש לבחון כלל הנתונים לרבות תקנוני הבניינים ואופן רישום הבניינים בטאבו והסכמות הדיירים, על...
המשך תשובה