ניתן להרחיב כול הדירות אנחנו לא נרחיב ויהיה חדר בטון ללא גישה כיצד ירשמו הבית המשותף? החדר הריק (ללא כניסה) ירשם כרכוש משותף? או שירשם כשלנו?. (מובן שאם נחברו לדירה בעתיד נצטרך לשלם חלק יחסי בבניה)
חוק המקרקעין מאפשר האמור בכפוף להסכמות.
בענייננו. מדובר על חלק שלא סופח מלכתחילה ועל כן יש להצמידו על פי דין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לאה שלום רב, צריך לבחון מהות התיקונים. קיימת שונות מסויימת בין ועדות תכנון ובניה שונות לעניין זה. לרוב וככל שהתיקונים מינורים, לא דורשים חתימות מחדש. יש לבדוק מול הועדה הרלוונטית בהצלחה, אמיר לנט...
המשך תשובה