אנחנו גרים בדו משפחתי כאשר אני גר בקומה העליונה .השכן החל השבוע הרחבה בקומת הקרקע על השטח השייך לו תוספת של כ 100 מ הגג שלא כבייכול יהיה הרצפה שלי .רציתי לדעתי אם יש באפשרותי לבנות או להרחיב את דירתי על הגג שלו ???
שלום רב ארצי,
בהחלט קיימת אפשרות הרחבה בהנחה והתב״ע מתירה לכם זכויות בניה נוספות.
במידה והתכסית דירתך זהה לזו שמתחת, הרי שסביר להניח כי אין כל מניעה להגיש בקשה להיתר בהתאם לזכויות הבלתי מנוצלות.
כמובן שיש לבחון כל מקרה לגופו.
נשמח לעזור לך, ושיהיה בהצלחה.
מורן גור עו״ד תו״ב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דני שלום רב יש לבחון כלל נתוני המקרה והבניה המבוקשת ותשובת העיריה. על פניו אכן החלק מהתקנון שהבאת בשאלתך תומך בעמדתך ואף לא היית צריך חתימות השכנים. לא ברור האם ניתנה החלטת העיריה באופן רשמי כהחלטת ו...
המשך תשובה