אני גרה בבית פרטי ויש לי בקומה השניה מרפסת שהיציאה אליה היא מחדר ההורים. ברצוני לסגור את המרפסת. שאלותי: 1. האם יש הבדל מבחינת האישורים בין סגירה מזכוכית/תריסים לבניה קלה? 2. האם צריך לזה אישורים ואיזה? תודה
שלום רב אילת,
סגירת מרפסת נתונה לשיקול דעת מוסד התכנון ותתאפשר רק אם היא עומדת בהוראות המרחביות של אותו תחום שיפוט מוניציפאלי.
ככל שאכן קיימת אפשרות כזו - הרי שניתן לנצל האמור במסגרת הליך מקוצר על פי תיקון 101 לחוק התכנון והבניה.
הריני עומד לרשותך.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אורנה שלום רב יש לבחון המקרה. מבלי שפירטת כלל הנתונים, מניח שהבניה עליה את מדברת הינה לפי תכנית גגות, ומדובר בהרחבה של דירה קיימת ולא הוספת דירה. צריך לבחון כלל הנתונים כאמור, לרבות תקנון הבית המשותף...
המשך תשובה