שלום, יש לי בחצר בריכת גומי אינטקס אשר מסביבה בנוי חיפוי דק כולל מעקה ושער בכדי למנוע כניסת ילדים. בעיריית נס ציונה טוענים שזה דורש היתר והחלו לחייב אותנו בארנונה עבור הבריכה. האם אכן דורש היתר וניתן לגבות ארנונה? תודה
שלום רב עינת.
לכל מוסד תכנון יש צו ארנונה עם הוראות שונות. יש להבין באיזה יישוב מדובר.
באשר להיתר בניה. הרי שלבריכה ניידת אשר שימושה ארעי והיא ניתנת לקיפול ואחסנה על פי שימוש עונתי אין צורך בהיתר. ככל ומדבור על אלמנטים נלווים ו/או מחוברים של קבע - להן כן יש צורך בהסדרת בקשה להיתר.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שרה שלום רב, יש לבחון כלל נתוני המקרה והבניה. מכל מקום במקרה רגיל באם מדובר בבניה בלא שמעורב גם תשלום כלשהו בגין הזכויות, אזי לא צפוי חיוב במס שבח ואו רכישה. אפשרי היטל השבחה לוועדה המקומית לתכנון ו...
המשך תשובה