בקומה השלישית הדייר רוצה לבנות על הגג ,והוא אומר לי שאני יכול לקחת את המקלט בקומה שלי שהיא ראשונה מתחתי ,השאלה איך כל הדברים מיסתדרים מי קובע.
ניסים שלום רב,
מי שקובע את התנהלות הבית המשותף לרבות ההצמדות ו/או הצמדתן - בעלי הזכויות
כך בהתאמה ככל וקיימתם הצמדה בדבר הוצאת חלקים מהרכוש המשותף ו/או הצמדתם הרי יש לעגן זאת בתקנון מוסכם ולאחר מכן להגיש בקשה מסודרת.
ברי, שככל ומדובר בשטחים שלא ניתן להגדירם כפרטיים ()כדוגמת מקלט שיש לו צביון משותף וציבורי) הרי שחובת ההוכחה עליך להראות שקיימו חלופות (נניח ממ"ד וכיוצ"ב).
בכל אופן כל מקרה לגופו.
הריני לרשותך.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לאה שלום רב, צריך לבחון מהות התיקונים. קיימת שונות מסויימת בין ועדות תכנון ובניה שונות לעניין זה. לרוב וככל שהתיקונים מינורים, לא דורשים חתימות מחדש. יש לבדוק מול הועדה הרלוונטית בהצלחה, אמיר לנט...
המשך תשובה