שלום באם ישנו מבנה לא חוקי מעל 20 שנים מה הפרוצדורה לחוקיות? כיוון שהעיריה מבקשת לפרקו או לכל הפחות לצמצמו למבנה של 3 מ"ר. ישנו אדם מתוך העיריה אשר אמר שאפשר להפכו לחוקי במידה ולא באו בתלונה מטעמם.
שלום רב,
במידה ותכניות המתאר מתירות בסל הזכויות שלא נוצל זכויות בניה, וודאי שניתן להכשיר בדיעבד.
לפרטים נוספים, אמליץ ליצור קשר בפרטי על מנת לייעל את מתן התשובה שכן כל ועדה מקומית פועלת בצורה אחרת ותכניות המתאר שונות.בהצלחה.
עו״ד גור
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לביא שלום רב צריך לבחון כלל הנתונים. לעיין במסמכים לרבות אלו שחתם השכן השתתפות בהוצאות גרמושקא ועוד וכן לבחון המצב שהיה במקום בעבר והוראות והנחיות הועדה המקומית לתכנון ובניה הרלוונטית ועוד. ככל שחב א...
המשך תשובה