בנינו פרגולה עשוויה קורות עץ והצללה בבמבוק. מהפיקוח על הבנייה טוענים שחרגנו בכ 20% מהמרחק המותר לכן קיפלנו את הבמבוק אך הם מתעקשים שנפרק את הקורה. האם שלד העץ ללא ההצללה עדיין נחשב "לפרגולה" / מצללה האם ניתן להפוך זאת לסוכת גפנים?
יש הנחיות ברורות.
נשמח לעמוד לרשותכם טלפונית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלומי שלום רב צריך לבחון מה היה כאן בדיוק. האם אין לנכס היתר בניה כלל או שמא רק ייעודו בהיתר אינו למגורים אלא למחסן למשל..האם אביך הוטעה ברכישה ועל ידי מי..המוכר? העיריה? האם העיריה פועלת באופן בררני...
המשך תשובה