האם בגלל בניה ללא היתר בניה יש סנקציות על רשיון רו"ח? אלו סנקציות יכולים להפעיל. תודה מראש!
הסנקציות הן לכאורה עקיפות היות שעל מנת לקבל רישיון רו"ח עליך להיות נקי וללא עבר פלילי. האבסורד כיום הינו שהגם וקנית או בנית ללא היתר משהו מינורי - הרי שאת מסתכנת בהגשת כתב אישום על ידי הרשות המוניציפאלית האמונה על הסדר והדין בתכנון ובניה. במרבית המקרים ניתן להכשיר את "השרץ" או להרסו ואז כמובן אם טרם הנושא הובא לפתחו של בית המשפט ניתן לחסוך אופרציות רבות. שוב כל מקרה לגופו.
בברכה,
עו"ד מורן גור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לאה שלום רב, צריך לבחון מהות התיקונים. קיימת שונות מסויימת בין ועדות תכנון ובניה שונות לעניין זה. לרוב וככל שהתיקונים מינורים, לא דורשים חתימות מחדש. יש לבדוק מול הועדה הרלוונטית בהצלחה, אמיר לנט...
המשך תשובה