יש קבלן שקנה שטח ממכרז צמוד אלינו לחצר חלק מהשטח שייך לו , הוא כבר לקח מטר 1 שמגיע לו ובנה חומה בחלק השני קיים מבנה שהוא מאין יחידת דיור והוא קיים כבר בערך 40 שנה וחלק מהשטח שעליו הוא בנוי שייך לו שאלתי היא האם אותו בעל השטח יכול לדרוש מאיתנו לפרק את היחידה ? והאם יש חוק לגבי הריסת מבנה שקיים הרבה שנים האם בעצם מותר לו לדרוש זאת למרות שקנה לא מזמן שטח ?
הי חגית,
תיאור הסוגיה - דורש יותר פרטים.
בקליפת אגוז אענה לך, כי כל מבנה ללא תלות במניין השנים שהוא קיים נדרש להיתר בניה. בהיעדר היתר בניה, הרשות המוניציפאלית רשאית להורות להרסו בצו מנהלי ו/או צו שיפוטי. עם זאת ישנן דרכים בחוק שיכולות למנוע הריסת האמור.
תצרי קשר למשרדנו ונשמח לעזור לך.
בהצלחה.
עורך דין מורן גור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דן שלום רב חסרים נתונים בשאלה בין היתר מה הוגדר בהסכמי קבוצת הרכישה התב"ע וההיתר ככל שהוצא. גם לא ברור מהשאלה "מוכרת" לצורך מה? אתה יכול לפנות אלינו לפרט ונשיבך בברכה אמיר לנטון עו"ד מנהל פורום...
המשך תשובה