שלום רב, האם יש דרך למנוע מבעלים של קומת קרקע מסחרית , שימוש לפאב או מסעדה, בבניין שכל 20 דירותיו מיועדות למגורים?גם אם לא הייתה התחייבות שהדירה נקנתה לפני 4 שנים בערך . והאם נוצרת בעייה אם באיזור בו קיים הבניין יש עסקים מסוג זה בקומת קרקע - בבנייני מגורים? השאלה היא קריטית כיוון שהבניין לפני סיום וכרגע כותבים את הסכם השיתוף . המתייחס לכל הפרמטרים הרלוונטיים לבניין. תודה לתשובתך שרה
השאלה האם השימוש האמור מעוגן בתכנית מתאר. צרי קשר למשרדנו ולאחר קבלת פרטים נוספים נוכל לעזור לך.
בהצלחה.
עו"ד מורן גור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שרה שלום רב, יש לבחון כלל נתוני המקרה והבניה. מכל מקום במקרה רגיל באם מדובר בבניה בלא שמעורב גם תשלום כלשהו בגין הזכויות, אזי לא צפוי חיוב במס שבח ואו רכישה. אפשרי היטל השבחה לוועדה המקומית לתכנון ו...
המשך תשובה