אני רוצה להרחיב את הדירה (לא קומת קררקע). שאלתי : האם האויר שמול הדירה הינו רכוש השותפים/שטח משותף? והאם יש עליו בכלל בעלות בהגדרה המשפטית? בתודה מראש.
שאלתך מעניינת יוסף.
על פי רוב בעלות היא עח חלק מוחשי או לכל הפחות על זכויות בניה תיאורטיות. ככל ויש לך זכות בניה ורטיקאליות אנכיות אזי שיש לך לכאורה בעלות על כל מה שעל הגג ומעליו. הנושא נדרש לשיחה ופגישה בינינו על מנת שנוכל לעזור.
במידת הצורך הריני עומד לרשותך טלפונית.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אבי שלום רב, יש לבחון כלל נתוני המקרה לעומקם. בין היתר זהות מדויקת של בעלי הקרקע, מהות הזכויות בקרקע והתנאים החלים במקום, ייעוד המקרקעין, תכניות בנין עיר החלות וכו` בכל אופן ברור מהשאלה שגם נוצר מ...
המשך תשובה