היי, קבלן שמגיש תוכנית של בניין באיזור מגורים ומשלב בתוכנית דירת גן שתשמש לשימוש ציבורי (גן ילדים לדוגמא). הבנתי שלפי סעיף 149 לחוק התכנון והבנייה ניתן לקבל הקלות ואחוזי בנייה נוספים במידה ונעשה שימוש "ציבורי" למשך 10 שנים. אשמח אם תוכל להפנות אותי לסעיף / תיקון הרלוונטי. ובמידת האפשר להסביר את הנושא. תודה רבה!
שלום רב.
סעיף 149 הינו סעיף ההקלות ושימושים חורגים מעבר למה שמותר בתכנית.
על מנת להשיב באופן מדויק אנא שלחו אלינו בפרטי את מספר התכנית המגדירה מניין שנים.
בברכה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
נורית שלום רב מעבר לעניין התכנוני עולה גם סוגייה קניינית באשר על פניו מדובר בשטח רכוש המשותף לכלל בעלי הדירות. משכך בכל מקרה שאין הסכמה גורפת של הדיירים לפי החוק ואו אישור בתקנון הבניין, אין לאשר זא...
המשך תשובה