אני גר קומה ראשונה והשכן מעליי התחיל לבנות מרפסת כשאחד מהעמודים( בטון ) עומד מול החלון שלי. אני לא יודע אם יש לו אישור וגם אם כן איך אני יכול לגרום לכך שיפסיק את הבניה ובכלל להרוס את העמוד הזה?האם יש כזה דבר צו עצירה של בניה ? ואיך אני בודק שהוא בונה לפי ההיתר בניה אם יש לו? תודה
שלום רב אלי.
יש לבדוק בגנזך ההנדסה של הרשות התכנונית האם ניתן היתר בניה.
כל שלא ניתן ברי שיש לפנות מייד לעירייה ואף ניתן להוציא צו הפסקת עבודות.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד ושותף
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום יונתן, מבין הקושי אתה יכול להתקשר למשרד ולפרט בעניין הערר והבניה המתוכננת ונשתדל לסייע בהצלחה, אמיר לנטון עו"ד מנהל פורום תכנון ובניה והיתרי בניה...
המשך תשובה