ישנו ביניין אשר עבר תמ"א 38 ולא הותקן בו מעלית למרות שבהיתר הייתה מעלית יש לציין כי הגובהה בין מפלס 0.00 לבין מפלס כניסה לדירה הגבוהה הינו 15.70 ( בניין גבוהה) שאלה האם ניתן להגיש בקשה לאחר קבלת טופס 4 כאשר המעלית לא ניבנתה להריסת המעלית כאילו ניבנתה תודה
שלום רב,
תקנות התו״ב קובעות במפורש מניין המעליות לבניין גבוה במידה והיזם הגיש בקשה ולא מימש אותה הרי שניתן להגיש שינוי להתיר.
אתה מוזמן ליצור עימנו קשר למשרדנו/או בפרטי
עו״ד מורן גור
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב צריך לבחון כלל נתוני המקרה לרבות הטופוגרפיה והבניה המתבקשת. בעקרון יש להמנע מלגרום סיכון ואו מפגע לשכן. קיימות גישות מעט שונות בין ועדות תכנון ובניה שונות. מציע להגיע לועדה הרלוונטית ולברר ה...
המשך תשובה