שלום האם אני יכול להגיש תביעת לבית המשפט על פגיעה בפרטיות עקב בניית מרפסות בבניין צמוד כ עשר מטר מרחק .עד המרפסות שבונים
שלום רב,
אתה רשאי להגיש תביעה - יחד עם זאת אני ממליץ לך למצות את ההליך התכנוני מאחר ויכול שקיימות חלופות אחרות למיקום המרפסות ובכך תוכך מזער עלויות ומשאבים.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלי שלום רב כן. מדובר בהרחבת דירה. יש בבניה גם משום שינוי/פגיעה/גריעה מהרכוש המשותף-לרבות פגיעה בקירות החיצוניים של הבניין ועוד. בעקרון נדרשת הסכמת לפחות 3/4 מבעלי הדירות להם לפחות 2/3 מהרכוש המשותף....
המשך תשובה