שלום רב, ברשותי בית פרטי ואני מעוניין לפתוח דלת כניסה נוספת מהחניה האם זה מצריך אישור מיוחד ? יש בתים ליידי שיש להם אפשרות כזאת מהקבלן
שלום רב.
האמור תלוי האם מדובר בשינוי חיצוני. על פניו כל כניסה היוצרת שינוי מהיתר הבניה המקורי דרושה הסכמת מוסד התכנון.
על פניו נראה כי ניתן להכשיר זאת באופן פשוט יחסי.
צור קשר ונשמח לעזור.
מורן גור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אליקו שלום רב צריך לבחון כלל נתוני המקרה. יצוין כי בעקרון קיימת אפשרות לתבוע גם פיצוי. יש לבחון את ניסוחו של כתב התביעה, ובמיוחד פירוט הסעדים שנתבעו, האם נתבע פיצוי וכיצד חושב, האם נתבקש פיצול סעד...
המשך תשובה