האם התקנה של דוד שמש על גג של בניין מגורים משותף, כאשר הגג הוא משותף לכל הדיירים, דורשת את הסכמת בעלי הרכוש האחרים והאם צריך לקבל לכך היתר מהוועדה לתכנון ובנייה?
אודי שלום רב,
הנושאים שאתה מעלה משולבים הן קניינית והן תכנונית.
כל שינוי ברכוש המשותף נדרש הסכמה בפאן הקנייני ו/או בכפוף לתקנון הבית המשותף שנקבע.
לעניין הצבת דוודים - הרי שיש לקבל לכך היתר מטעם הרשות המוניציפאלית.
בהצלחה,
עו"ד מורן גור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
היי מרים, תצהיר אחד (טופס 2 לתקנות) בו מציינים בין היתר הסעיפים שבידיעה אישית ואלו שלמיטב הידיעה והאמונה והמקור לכך. מקום מושבו של ביהמ"ש מן הסתם ידוע לך, הרי שם את מגישה. מספר הליך העתירה מתקבל בהג...
המשך תשובה