שלום אני גר בבניין בן 17קומות מתחתי יש מרפסת בנויה ומעליה יש גג של קומה מעל ומה שלי נשאר זה חלל פתוח עולל תשתית. פניתי לעירייה בשביל להוסיף רק רצפה על מנת לצאת למרפסת משלי כמובן עם מהנדס ותוכניותיו והעירייה לא מאשרת למרות שאני לא משנה שום חזית הם טוענים שאין אחוזי בניה ואני צריך להחתים שכנים שיוותרו לי על זכות שלהם מהשירה האם יש אפשרות לעזור במצב כזה. ראוי לציין שהשכנה למטה חתמה וגם וועד הבית חתם על התוכניות
נועם שלום רב,
ישנם מקרים בהם מניין השטחים נגמר.
יש לבחון אפשרות לניוד שטחים מממ"ד או ממקומות אחרים.
כמובן שכל מקרה לגופו. יובהר שבניוד שטחים יש צורך בפרסום הקלה.
אשמח לעמוד לרשותך טלפונית.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
עדי שלום רב, אכן נראה על פניו שפוגעים בך וברכושך באופן משמעותי. חשוב לבחון כלל הנתונים לרבות פרטי התכנית/ות והאמור בפרסום וכן הרישומים בטאבו ובתקנון הבניין, כדי לקבל החלטה לגבי ההמשך. על פניו נראה ...
המשך תשובה