שלום, אני מעוניין להתחיל הליך של בניית בית פרטי על אדמה שיש לי. כרגע יש מבנה של 50 מטר על שטח של 410 מטר. אשמח לייעוץ ראשונה בתהליך. כמו למשל איך אני בודק את אחוזי הבניה וכו'. תודה רבה!!
משרדנו מספק ייעוץ שוטף למאות בתי אב.
שמח לעזור גם לכם.
נא צור קשר למשרדנו, ונעמוד לרשותך.
מורן גור, עו"ד לתו"ב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלי שלום רב כן. מדובר בהרחבת דירה. יש בבניה גם משום שינוי/פגיעה/גריעה מהרכוש המשותף-לרבות פגיעה בקירות החיצוניים של הבניין ועוד. בעקרון נדרשת הסכמת לפחות 3/4 מבעלי הדירות להם לפחות 2/3 מהרכוש המשותף....
המשך תשובה