יש לי מגרש במושב אשר נמצא באזור השרון. בנחלה יש שלושה דונמים (חלקה א') אשר מיועדים לבניה. לפי הבנתי, אני יכול לבנות במקום בנייה מכל סוג בגודל 360 מ"ר. הייתי מעוניין לבנות על השטח ולבצע על שטח של חצי דונם פרצלציה. השאלה שלי היא כזאת – האם זכויות הבניה בנחלה ייפגעו לאחר הפרצלציה כאשר יישארו 2.5 דונמים בחלקה, או שיישארו לחלק הנותר 360 מ"ר?
זכויות הבניה נגזרות משטח החלקה, על מנת לייעץ לך מה טיב הפרצלציה שאתה צריך לעשות (תוך מקסום הזכויות) בברכה,
עו"ד מורן גור
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אושר שלום רב, צריך לבחון המקרה. בגדול, ערר- זה לועדת ערר מחוזית. תביעה וצו מניעה- זה למפקח על המקרקעין. ישנם מקרים המתאימים לתקיפה בערר לוועדת ערר וכאלה שבתביעה למפקח על המקרקעין וישנם שלשניהם במקביל...
המשך תשובה