אני אמור להישפט ביום ד הקרוב על בנייה של גגון במרפסת לטענתם בניתי ללא היתר החור מתיר לי לבנות ללא היתר אם לא חרגתי מ 20 מ"ר קיר המבנה שלי בנוי משני שלבים שצג אחד 2 מטר עד לקצה המבנה והשני בהמשך חודר פנימה בעוד 40 ס"מ אבל לא חורג מקוו המבנה לכן אני מבולבל על מה להסתמך ואם ניתן לקרוא לברזנט אריג ? בתודה אביטן דוד
שלום רב דוד,
תחילה יש לבדוק אם הגגון שבנית נכלל בזכויות הבניה שטרם נוצלו במגרש בהתאם לתקנות תכנון והבניה (חישוב שטחים ואחוזי בנייה בתכניות ובהיתרים)- 1992.
בכל מקרה יש לבחון כל מקרה לגופו.
לפיכך, המקרה אותו אתה מתאר דורש שיחה טלפונית.
מורן גור, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דני שלום רב יש לבחון כלל נתוני המקרה והבניה המבוקשת ותשובת העיריה. על פניו אכן החלק מהתקנון שהבאת בשאלתך תומך בעמדתך ואף לא היית צריך חתימות השכנים. לא ברור האם ניתנה החלטת העיריה באופן רשמי כהחלטת ו...
המשך תשובה