האם דייר בבניין משותף יכול לוותר על זכויות בנייה פוטנציאלים לטובת דייר אחר, מבלי לפגוע ביתר הדיירים בבניין?
שלום רב ורד תורג'מן.
יכול דייר לוותר על זכויותיו אולם בכל מקרה יהיה זכאי על פי דיני המקרקעין לתשלומי איזון ככל שהאמור יופנה למפקח על הבתים המשותפים.
בנוסף ישנם מצבים שאכן ויתור זה פוגע בדיירים אחרים.
יש לי הרושם שאין ברירה אלא להיפגש ולנתח הנושא באופן קונקרטי.
אשמח לעמוד לרשותך במשרדנו.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אבי שלום רב, יש לבחון כלל נתוני המקרה לעומקם. בין היתר זהות מדויקת של בעלי הקרקע, מהות הזכויות בקרקע והתנאים החלים במקום, ייעוד המקרקעין, תכניות בנין עיר החלות וכו` בכל אופן ברור מהשאלה שגם נוצר מ...
המשך תשובה