שלום, האם אני צריכה היתר מוועדת תכנון ובניה על השכרת חדר על בסיס יומי או שעות ? יש ברשותי עוסק פטור הכנסותי מחדר זה לא עולות על 2000 שקל חודש החדר הוא למטרת אירוח
שלום רב רונית.
ככל והמדובר על חדר שאין בו תשתיות נפרדות כמשטבח, שירותים, ואלמנטים היכולים להצביע שהלכה למעשה מתנהלות שתי יחידות מגורים ביחידה אחת - אזי שיש צורך בהיתר. ככל שאת רק משכירה חדר אך כלל השימושים מהמושכר מתבצעים מהדירה (מטבח אחד, ותשתיות משותפות) אין צורך בהיתר בניה.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אליקו שלום רב צריך לבחון כלל נתוני המקרה. יצוין כי בעקרון קיימת אפשרות לתבוע גם פיצוי. יש לבחון את ניסוחו של כתב התביעה, ובמיוחד פירוט הסעדים שנתבעו, האם נתבע פיצוי וכיצד חושב, האם נתבקש פיצול סעד...
המשך תשובה