שכן בבניין השתלט על שטח שבו הייתי אמור לבנות חניה ואחר כך לקבל טופס 4. התלוננתי בעיריה כמה פעמים ואמרו שיזמינו אותי למשפט ולא הזמינו. בינתיים הוא כבר בנה על השטח עם ביטון. הוא עובד עירייה בכיר. אני יכול לפנות לועדת ערר מחוזית שיורו להרוס את מה שבנה?
אנא צור קשר ונשמח לעמוד לרשותך.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שרה שלום רב, יש לבחון כלל נתוני המקרה והבניה. מכל מקום במקרה רגיל באם מדובר בבניה בלא שמעורב גם תשלום כלשהו בגין הזכויות, אזי לא צפוי חיוב במס שבח ואו רכישה. אפשרי היטל השבחה לוועדה המקומית לתכנון ו...
המשך תשובה