שלום רב יש לי שאלה. קנינו דירה ב2007. ב2006 בנו בבניין שלנו מרפסות אבל בדירה שלנו לא בנו. בבניין בנו 23 דירות מתוך 32. התחלנו בנייה מרפסת עם עוד שתי דירות. ורצינו לדעת כמה אנחנו צריכים לשלם על שלב א׳??ב2006 כל דירה שילמה 2500 בערך. ועדת הבית לא רוצה להגיד כמה הם שילמו.
שלום לך קטיה.
המצב משתנה ממקרה למקרה. חשוב להגיש כי אין תשלום בגין 23 מרפסות (ליחידה) כתשלום בגין 2 מרפסות שכאמור העלויות גבוהות לרבות ההגבלות והגישה.
על מנת לתת לך אומדן אמיתי יש לבקר במקום.
נשמח לעזור לך.בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לביא שלום רב צריך לבחון כלל הנתונים. לעיין במסמכים לרבות אלו שחתם השכן השתתפות בהוצאות גרמושקא ועוד וכן לבחון המצב שהיה במקום בעבר והוראות והנחיות הועדה המקומית לתכנון ובניה הרלוונטית ועוד. ככל שחב א...
המשך תשובה