שלום רב יש לי שאלה. קנינו דירה ב2007. ב2006 בנו בבניין שלנו מרפסות אבל בדירה שלנו לא בנו. בבניין בנו 23 דירות מתוך 32. התחלנו בנייה מרפסת עם עוד שתי דירות. ורצינו לדעת כמה אנחנו צריכים לשלם על שלב א׳??ב2006 כל דירה שילמה 2500 בערך. ועדת הבית לא רוצה להגיד כמה הם שילמו.
שלום לך קטיה.
המצב משתנה ממקרה למקרה. חשוב להגיש כי אין תשלום בגין 23 מרפסות (ליחידה) כתשלום בגין 2 מרפסות שכאמור העלויות גבוהות לרבות ההגבלות והגישה.
על מנת לתת לך אומדן אמיתי יש לבקר במקום.
נשמח לעזור לך.בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב בועדה המקומית לתכנון ובניה הרלוונטית. יצוין כי בנקים למשכנתאות בדרך כלל מחייבים קיום היתר בניה. כמו כן ככל שאתה ממשכן רק את היחידה שלך אז דורשים גם רישום נפרד שלה בברכה אמיר לנטון עו"ד מ...
המשך תשובה